torsdag 1 december 2011

ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΩ

Στίχοι
Πρώτο κουπλέ:
Πλέων έχω μεγαλώσει και δεν είμαι σαν παλιά
Αλλά και πάλι ανάθεμα σε μου `χεις πάρει τα μυαλά
Όπως πριν από χρόνια η ματιά σου με κολλά
Να κάθομαι να γράφω στοίχους ξημερώματα ξανά
Κάποιος κοιτάει την ώρα, πέντε το πρωί κι εφτά
Ειλικρινά αναρωτιέμαι, γιατί όλα αυτά
Το βλέπω δεν σε νοιάζει εσύ δε νιώθεις τίποτα
Εγώ όμως την έχω ακούσει μάλιστα για τα καλά
Κι έχω κοντά και τα 2 μου κινητά
Και τα ελέγχω για χαμένες κλίσεις και μηνύματα
Κι αν πάλι δεν μου στείλεις εγώ θα σου στείλω στάνταρ
Ρώτα και τη κοπελιά του κάθε βλάκα που γελά
Είναι η ίδια τρέλα ακριβός όπως παλιά
Τίποτα δεν έχει αλλάξει ούτε καν η γειτονιά
Τι λες, πρέπει να φύγεις, από τώρα? Καλά
Πέρασαν 2 ώρες κι ολας? Φάνηκαν σαν 2 λεπτά

Δεύτερο κουπλέ:
Όλο σε σκέφτομαι, πάω να τρελαθώ
Χάνω τον έλεγχο της μέρας και παντού σ` αναζητώ
Στο άδειο ποτήρι του κρασιού που άφησες τα χείλι σου
Σαν το τιραμισού το αίσθημα τόσο γλυκό
Όμορφο και τρελό, σε έχω στο μυαλό
Θέλω μόνο να `μαι μαζί σου κάθε ώρα και λεπτό
Εσύ πάνω μου, εγώ πάνω σου, εμείς πάνω στο ρυθμό
Μια αγκαλιά εσύ κι εγώ να λιώσουμε σαν παγωτό
Θυμίζεις σκηνικό από το παλιό καιρό
Τότε που ήμουνα ανώριμος και παιδί μικρό
Σαν την πρώτη φορά να νιώσω ήτανε γραφτό
Που όταν λες πρέπει να φύγω ξενερώνω σαν μωρό

Inga kommentarer: